tisdag 24 december 2019

Lucka 24 - Gissa

Film/Serie 24

22 kommentarer:

  1. Lucky Luke

    SvaraRadera
  2. Lucky Luke.
    Tack för en underhållande kalender!! God Jul!!
    //Anna Kindström

    SvaraRadera
  3. Lucky Luke som rider mot solnedgången...

    SvaraRadera
  4. Lucky Luke

    God jul! Grymt bra jobbat med den här kalendern :)

    SvaraRadera
  5. Lucky Luke/Emmelie Svensson

    SvaraRadera
  6. Ser ju onekligen ut som Lucky Luke! :) God jul! Tack för en underbar kalender i år! /Jeanette von Walden

    SvaraRadera
  7. The lone ranger / 🤷‍♀️

    SvaraRadera
  8. Den onde, den gode och den fule.
    /Gamby

    SvaraRadera
  9. Innan jag lägger min sista gissning för denna kalender vill jag passa på att önska en riktigt god jul samt tacka för en fantastisk kalender, Så sjukt kreativ och rolig. Helt klart bättre än alla chokladkalendrar i världen!!!!

    Jag hoppas denna kalender återkommer och jag ska sprida den vidare till de jag känner.


    Det finns så många val till vad denna kan vara.. känns som att den passar in på alla Westernfilmer. Min gissning landar dock på: Lucky Luke /Andreas Svensson Uppsala

    SvaraRadera
  10. "I'm a poor lonesome cowboy, and a long way from home"
    Lucky Luke 🤠
    /Erik Hansson

    SvaraRadera
  11. Ser ut att vara väldigt likt slutscenen Lucky Luke, passande för sista luckan också med en slutscen :) så det kör vi på :)

    Lucky Luke
    /Anna Rhöös

    SvaraRadera
  12. Carl Wessmark - Lucky Luke
    Erik Lindvall - Lucky Luke
    Fredrik Bohman - Lucky Luke
    Kristin Zetterström - Lucky Luke
    Sandon, Camilla, Ella - Brokeback Mountain

    SvaraRadera