fredag 13 december 2019

Lucka 13 - Gissa

Film/Serie 13

29 kommentarer:

  1. Tjoho! Det är ju uppenbart minioner! Frågan är om det är ”Dumma mig!” eller spin off-en ”Minionerna” som är rätt svar? Gissar på Dumma mig! (Despicable me!) eftersom det är orginalet och ursprunget till de gula figurerna :) /Jeanette von Walden

    SvaraRadera
  2. Dumma mig // Sandor, Camilla & Ella

    SvaraRadera
  3. Minioner/Emmelie Svensson

    SvaraRadera
  4. Minions (Minioner)
    /Erik Hansson

    SvaraRadera
  5. Gissar i första hand på Minions då det bara är minioner på bilden, men safear också med Despicable me!

    SvaraRadera
  6. En hel hög gulblåa figurer.
    Dagens gissning: Minioner / Minions
    /Fredrik Bohman

    SvaraRadera
  7. Minions
    /Anna Rhöös

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas nu inte detta är en kuggis... Det kan både vara Dumma Mej/ Despicable me och Minionerna/Minions men eftersom bilden bara är av minioner och inga andra karaktärer från Dumma mej måste jag gå på det sistnämnda. och om jag har fel så kanske det ändå räknas då det ändå är av samma serie typ.

    Dagens gissning Minionerna/Minions /Andreas Svensson Uppsala

    SvaraRadera
  9. Minionerna/dumma mig. Linda Isaksson

    SvaraRadera
  10. Minioner.

    SvaraRadera
  11. Carl Wessmark - Minioner
    Kristin Zetterström - Minioner

    SvaraRadera