lördag 16 december 2017

Lucka 16 - Gissa

Film/Serie 16

16 kommentarer:

  1. Klockren illustration! Dagens gissning: Interstellar /Fredrik Bohman

    SvaraRadera
  2. Hmmm, den här var inte så lätt... Jag gissar dock på "The space between us"!

    SvaraRadera
  3. Jag kände redan när jag först öppnade bloggen imorse att det fanns flera dimensioner till den här gåtan, även om jag inte kunde se dem. Och visst är det en magnifik rekonstruktion av tesserakt-scenen i Interstellar. :-)

    Bubblare: Diarios de Motocicleta (2004) <-- OBS! INTE MITT SVAR!

    SvaraRadera
  4. Interstellar! Den va klurig den!

    SvaraRadera
  5. Interstellar!

    SvaraRadera
  6. Robin Andersson Böjda spön16 december 2017 kl. 19:13

    Åhh vad nöjd jag är nu, Solveig har varit kaxig hela eftermiddagen för att hon knäckte den, men nu tog jag den:Interstellar !!

    SvaraRadera
  7. Interstellar.

    SvaraRadera
  8. Interstellar
    /Jesper

    SvaraRadera
  9. Martin Christensen16 december 2017 kl. 20:52

    Interstellar

    SvaraRadera
  10. Höll nästan på att glömma svara. Den här är bra!

    Interstellar :)

    /Anna Rhöös

    SvaraRadera