söndag 10 december 2017

Lucka 10 - Gissa

Film/Serie 10

20 kommentarer:

  1. Sausage party! Jag skrattade så jag tjöt när vi kollade på den, Mikko deklarerade att jag aldrig mer fick välja film...

    SvaraRadera
  2. Reservoir dogs /Fredrik Bohman

    SvaraRadera
  3. sausage party /Linda Isaksson

    SvaraRadera
  4. Hot shots

    SvaraRadera
  5. Hot shots!

    SvaraRadera
  6. Robin Andersson Böjda spön10 december 2017 kl. 18:20

    Hot shots!

    SvaraRadera
  7. Sausage Party

    SvaraRadera
  8. Ronny och Ragge tv-serie (Chevrolet Caprice och hotdogs från korvmojjen).

    SvaraRadera
  9. Sausage party
    Andreas Jansson

    SvaraRadera
  10. Den här är svår! Det står mellan Reservoir Dogs och Sausage Party och ingen känns ju klockren. Men båda går att motivera sig till. Som att en flaska lite slarvigt kan ses som en reservoir och drycken är ju dessutom fransk... men vore ju snarare varit hundar än hot dogs... och Sausage party om man kan anse att de har party på lättdrucket vin... men i filmen dricks det troligtvis inte av denna... men har inget bättre så min röst faller på den sistnämnda filmen, även om jag misstänker att båda nog är fel.

    Sausage party :)

    /Anna Rhöös

    SvaraRadera
  11. Midsommar.

    SvaraRadera
  12. Reservoir dogs. Tämligen långsökt men...

    SvaraRadera