lördag 5 december 2015

Lucka 5 - Gissa


Låt 5


11 kommentarer:

  1. Macho man - village people

    SvaraRadera
  2. Gah!!! Den här tävlingen gör mig besatt!!! Imorse vaknade jag med ett ryck och skrek att neeeej jag glömde gissa igår (hade dock kvittat för jag kom inte närmre än runaway train och trodde inte att det var rätt men ändå) och nu är gruppen given men låten??? Va fan!!! Första instinkten = YMCA men ni brukar ju vara så jäkla kluriga så började googla albumomslag, kolla nån video... Jag ger upp!! hittar ingen där de står exakt som ni så får gå på känsla... Lång utläggning men jag älskar dessa tävlingar även om jag suger på musik! Fan vad bra ni är som fuckar upp mig så totalt 😊

    Så; mitt svar är Village People 👍
    /Rhöös

    SvaraRadera
  3. Village People - YMCA // Rikard Nilsson

    SvaraRadera
  4. YMCA - Village People

    SvaraRadera
  5. YMCA - Village people

    SvaraRadera
  6. Ass little helper6 december 2015 kl. 11:13

    Fan, kom inte min kommentar med igår :-( ? Det var ju solklart att det var macho man

    SvaraRadera
  7. Dubbelkollade, men tyvärr fick vi inte in någon från dig igår :(

    SvaraRadera
  8. Ass little helper6 december 2015 kl. 11:46

    Inga fler kommentarer via Tor med andra ord, får försöka att vara 100%ig framöver, men den där Zäta blir en tuff nöt att knäcka märker jag :-)

    SvaraRadera