torsdag 10 december 2015

Lucka 10 - Gissa


Låt 10

16 kommentarer:

  1. Kung i baren - Magnus uggla

    SvaraRadera
  2. Kung i baren - Magnus uggla

    SvaraRadera
  3. Kung i baren - Magnus Uggla. Eller heter den "Kung för en dag"?

    SvaraRadera
  4. Kung i baren med Magnus Uggla :)

    SvaraRadera
  5. Kung i baren - Magnus Uggla

    SvaraRadera
  6. ohhh enkel idag.. kung i baren såklart.... marie dalin

    SvaraRadera
  7. Man tänker ju direkt på Kung i baren men den heter ju Kung för en dag så det passar inte med bilden. Men jag kommer inte på något annat så jag gissar det ändå.

    Kung för en dag - Magnus Uggla

    SvaraRadera
  8. Kung för en dag - Magnus Uggla // Rikard Nilsson

    SvaraRadera
  9. Kung för en dag (Kung i baren) - Magnus Uggla

    SvaraRadera
  10. Kung för en dag - Magnus Uggla
    (Kung i baren)
    /Rhöös

    SvaraRadera
  11. Kung för en dag - Magnus Uggla

    SvaraRadera
  12. Nej fan jag ångrar mig, jag tror min första gissning var för långsökt, jag ändrar till
    Kung för en dag - Magnus uggla

    SvaraRadera
  13. Nu är det ju så att man inte får ändra... Första gissningen gäller :) MEN, du lyckades aldrig få fram din förssta gissning, så det är ok :)

    SvaraRadera